torsdag 5. august 2010

Tønsberg 4 dagers

Denne langhelga kjører jeg Tønsberg 4 dagers, som starta idag med en hard, men kort bakketempo opp Slottsfjellet. Det gikk sånn passe, jeg hadde håpet å kjøre litt fortere, men kom inn på 1.09 som holdt til delt 5.plass. Vant gjorde Åsmund Sivertsen på 1.03 og ny løyperekord, en imponerende tid spør du meg. På forhånd hadde jeg en drøm om den røde ledertrøya, men jeg var ikke sterk nok idag.

Reidar sykler
Her er jeg på vei oppover det bratteste partiet. Ser ikke så veldig sliten ut, men det var jeg.

I morgen fredag er det en 140km lang fellesstart, på lørdag er det en 160km lang fellesstart, og på søndag er det 12km tempo. Det blir spennende og forhåpentligvis gøy, jeg skal selvfølgelig forsøke å gjøre det godt sammenlagt.


Følg med på rittets resultatside.

1 kommentar: