onsdag 11. august 2010

Oslo Grand Prix

Oslo Grand Prix var i år som i fjor en folkefest på Karl Johan, og i år var jeg så heldig å få være med å sykle. Og det var moro!

Synes det gikk veldig fort i starten, og jeg satt litt langt bak. Etter hvert klarte jeg å komme meg framover, og jeg klarte akkurat å komme meg med i tetgruppa, noe jeg var meget godt fornøyd med. Hadde jeg hatt litt mer krefter og litt mer selvtillit så hadde jeg forsøkt meg på et brudd der framme, men det haddde jeg ikke. Det får bli neste gang.

Noen bilder fra rittet, tatt av min eminente mekaniker og støttespiller Joseph:

Min sportsdirektør måtte trå til og hjelpe Andy Schleck når ingen andre hadde SRAM Red kassett ved hans punktering. Han kjørte altså inn til andreplass på Bontrager RXL hjul.

"Reidar Borgersen i fint driv".

I tetgruppa satt jeg på halen. Det gikk ganske fort der framme.

Følte jeg hadde godt støtte underveis i rittet, tusen takk til alle som heia og spurte om autografer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar