tirsdag 27. juli 2010

Nytt lag, ny sykkel

Idag fikk jeg en god start på dagen, da sportsdirektøren sto utenfor døra med ny sykkel. Sykkelen var selvfølgelig en Gary Fisher Cronus Ultimate, Drammen CK Elites teamsykkel som lagkameratene mine har prata varmt om i hele år. Idag var dagen for å bli en fullverdig Drammensrytter.

Gary Fisher Cronus Ultimate


Siden juni har jeg sykla på en Scott Addict R1, en sykkel jeg har vært kjempefornøyd med. Etter å ha kjørt en tur på min nye Gary Fisher, så burde jeg selvfølgelig si at denne sykkelen langt overgår kjøregleden til min Scott. Men når sant skal sies så er begge supersykler, og jeg er heldig som får sykle på dem.

Det jeg kan si etter en tur på min nye Gary Fisher er at den føltes veldig bra! Særlig når jeg prøvde å dra til litt så måtte jeg dra på med smilebåndet, for denne sykkelen er stiv. Alt går framover, og det håper jeg konkurrentene på torsdagens Sandefjord GP skal få merke. Krankpartiet er helt sikkert sterkt nok til å tåle Chris Hoy, ihvertfall ser det sånn ut, og da bør det holde for meg.

Krankpartiet

Ellers var SRAM nytt for meg. Jeg har tidligere kjørt på både Shimano og Campagnolo, men aldri SRAM. Double-tap føltes litt rart i starten, men jeg kom raskt inn i det.

Gleder meg til neste sykkeltur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar