onsdag 21. juli 2010

Blogg

Etter stort påtrykk så har jeg endelig fått meg en blogg. Ok, må vel innrømme at det har ikke vært stort påtrykk, men jeg har uansett fått meg en blogg. Siden jeg nå definerer meg som syklist, så vil bloggen handle mest om sykling og trening. En del om meg selv og erfaringer jeg gjør og har gjort, men forhåpentligvis kan jeg se litt lenger enn meg selv og.

Jeg er også opptatt av universell utforming og tilgjengelighet, særlig av teknologi, og jeg kommer nok til å skrive litt om det og.

I menyen øverst kan du finne litt info om meg og om utstyret jeg bruker, og kanskje kan noen av mine favorittlenker være nyttige for deg og.

Håper å skrive noe interessant her etter hvert.

1 kommentar:

  1. Grattis...her kommer første kommentar. Blir så stas å følge deg på twitter også....*din største fan*

    SvarSlett