torsdag 18. november 2010

Team Joker Merida

Mitt nye lag har nå fått ny sponsor, og derfor også nytt navn: Team Joker Merida.

De fleste skjønner da sikkert at vi skal sykle på Merida sykler neste sesong. Det er importør Stians Sport AS som er vår nye sponsor, en av Norges ledende importører av sykler og sykkelutstyr. Stians har mange merkevarer, der de mest kjente er Merida, SRAM, Hutchinson og Prologo, men har også mange andre merker du sikkert kjenner. Gjengen i Stians virker veldig serviceinnstilte og ivrige etter å gi oss akkurat det utstyret vi trenger, så dette blir spennende.

Jeg tror alle gleder seg til å prøve de nye syklene. Siden jeg er ny på laget så har jeg ikke sykla på Bianchi de siste årene, men jeg skjønner det på gutta at det er litt vemodig å forlate Bianchi og. Merida har mye å leve opp til, men det tror jeg de klarer.

Jeg legger ved noen bilder jeg tok hos Stians på tirsdag.


Merida Time Warp
Merida Time Warp Team, en råtass av en temposykkel jeg gleder meg til å prøve!

Merida Reacto
Merida Reacto Team, vår landeveisykkel for 2011. Hissig den og (håper Stian tilgir at jeg legger ut bildet fra Meridas nettsider)
Merida Cyclo Cross
Merida Cyclo Cross Carbon 907, vinterens arbeidshest. (dette bildet har jeg heller ikke tatt, sorry Stians...)

Merida Messenger
Merida Messenger.

Merida har sykler for alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar